Nieuwsbrief Academie voor ICT

start >  werk >  ouder werk >  Partnernieuwsbrief Academie voor ICT

Opleidingencatalogus vernieuwd

De Academie voor ICT wil haar focus op de klant verscherpen. Om klantprocessen beter te kunnen stroomlijnen is vanaf 1 augustus de afdeling Customer Services van start gegaan. Manager van de afdeling is Ans Dijkstra, die haar drie jaar ervaring als business school manager bij ATOS TS in deze nieuwe functie goed kan gebruiken. Een eerste wapenfeit van de nieuwe manager is de invoer van nieuwe faciliteiten in de elektronische opleidingencatalogus.

Aanbod beter te vinden
Volgens Ans Dijkstra is de catalogus voor klanten en partners een onmisbaar hulpmiddel: "Heeft een klant een opleidingsvraag, dan kan hij de catalogus raadplegen voor een geschikte opleiding. Voor partners is de catalogus een perfect middel om hun opleidingenaanbod direct aan klanten te presenteren." De Academie voor ICT gaat de wijze van zoeken verbeteren. Er komt een nieuwe heldere indeling van de catalogus in rubrieken. [...]


start >  werk >  ouder werk >  Partnernieuwsbrief Academie voor ICT